DSC 0125Перехід сучасної школи до компетентнісної моделі навчання та впровадження нових методичних підходів у організації навчальної діяльності учнів, підготовка учнів до розв’язання комплексних компетентнісних завдань, критичного мислення, творчості, співпраці у команді передбачає Концепція впровадження STEM – навчання.

Головна мета STEM-освіти – це реалізація державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» задля посилення розвитку науково-технічного напряму в навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях створення науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді й професійної компетентності науково-педагогічних працівників. Ключові компетентності Нової української школи гармоніюють у системі STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина. Використання провідного принципу STEM-освіти — інтеграції — дає змогу здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу, технологізацію процесу навчання та формування навчальних компетентностей якісно нового рівня, якіснішу підготовку молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти.

29 листопада 2017 року на базі фізико-математичного факультету ТНПУ ім. В.Гнатюка відбувся І етап навчального тренінгу для директорів шкіл та заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи, заступників директорів позашкільних навчальних закладів з проблеми «STEM – освіта: шляхи запровадження, актуальні питання та перспективи», який провела кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання інформатики Барна О.В.

Керівники мали можливість збагатитися теоретичними знаннями з проблеми, відвідати STEM – центр, обмінятися думками з проблеми впровадження STEM освіти у навчальних закладах.

DSC 0162

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC 0154

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC 0155

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC 0141

Additional information